Längesedan!

Längesedan det uppdaterades här!!
Mycket har hänt och det är verkligen fullt upp hela tiden!

Kvar hemma är Lilla My som kommer bo kvar hos oss, Xit som fortfarande letar efter det rätta hemmet, och Pricken som vi har väldigt svårt att släppa! Han är verkligen mattes prins och det ska verkligen vara det rätta hemmet jag fungerar ihop med till 200% innan han får lämna boet! Han söker alltså fortfarande efter en engagerad ägare som är intresserad av utställning/träning och där jag behåller avelsrätten på honom!




Nosa, numera kallad Humlan har flyttat långt och bor numera hos Kicki m familj nere i Tanumshede..
Humlans dagliga syssla är nu att charma kunderna på Kicki & Patrics egna företag vilket jag är alldeles säker
på att hon klarar galant!


Pussa kallas numera Kitty och bor kvar här i Stockholm med sin ägare Sandra! Kitty är en energisk liten dam som ser till så matte Sandra har att stå i, men vad vore en amstaff utan energi och envishet? :) Vissa ser till å ha lite extra utav den bara! ;)


Tjejen som aldrig fick något riktigt namn, utan fick det charmerande smeknamnet Dorpan, hon kallas idag för Socker vilket passar henne alldeles utmärkt :) Socker har också flyttat långt och bor nere i Lysekil på kennel Starstruck's, hos ägare Hanna, med bibehållen avelsrätt. 1 Okt är premiären i ringen för henne och vi håller tummarna här hemma! :)


Så har vi största valpen ur kullen, Biffen numera kallad Achilles av sin ägare Felicea! Achilles bor kvar här i Stockholm han med. Achilles är en riktigt lättlärd kille säger Felicea, jag brukar svara med att Achilles har fått en tålmodlig och duktig matte! :)


Jag är så himla glad, stolt å nöjd att mina bebisar har fått så fina hem
Ser fram emot att se er utvecklas tillsammans, ni är toppenteam allesammans!

OBS: Just nu till alla som försöker nå mig är jag rätt svår att få tag i då min mobil är på lagning och den 3e och sista reservmobilen har blivit rejält söndertuggad av lilla rackarn My! Säkrast nås jag på mail nu, och hoppas min mobil kommer tillbaka snart från lagningen!

Mvh Sanna




Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Var nog ditt längsta inlägg på länge nu ;) Kul att veta lite om hundarna! :D

2011-08-27 @ 17:47:00
URL: http://idawoxliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0