Update!

Det är skamligt så dålig jag är på att uppdatera bloggen! Det mesta kommer upp på Facebook men kan ju vara roligt för dem som inte har det att kika på de små, som idag inte är så små längre :)
Först vill jag gratta Hanna och Socker som redan hunnit med att tagit viltspårs-championatet, endast 10 månader! Riktigt bra jobbat tjejer! :)
Förra veckan var vi och hälsade på Achilles med matte! Han va lika trevlig och fin som sist, så roligt å se! :)
Kitty har vi inte träffat på två månader nu, men snart ska vi åka å pussa på och ta lite nya bilder nu när det börjar bli vår :) Hon är så fruktansvärt söt o feminin lilla Kitty!
Massa bilder kommer det upp på fina Kira och syster Lilo! Superkul! Jag och Mira (uppfödare till Lilo) ska ta en heldag å åka och pussas med systrarna och dricka kaffe med matte & husse nu när det börjar bli lite varmare ute! ;)
Lilla Humlan bor ju långt ifrån! Men i sommar får det bli en resa neråt i landet så jag får pussa på både Humlan och Socker som inte bor allt för långt ifrån varandra! :) Humlan brukar få busa med sin snygga halvbror Budda som är från kennel Zipreno!
Och slutligen liten hälsning från tre små busar som bor här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0